{!-- --} Fundacja "Branding Polska" - Profil - ngo.pl
Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Stowarzyszenia i fundacje! Macie pytania prawne, formalne, księgowe? Pomożemy je rozwiązać. Piszcie: info@ngo.pl i dzwońcie: 801 646 719 lub 22 828 91 21 (g. 9.00-13.00).
Fundacja "Branding Polska"
Kontakt
E-mail
Pokaż
Telefon
22 602 25 24
Telefon
516 430 555
Adres rejestrowy
Możliwość wizyt osobistych
Tak
Ulica
Twarda 18
Kod pocztowy
00-105
Miejscowość
Warszawa
Województwo
mazowieckie
Powiat
Warszawa
Dzielnica
Śródmieście
Dostępność dla osób z niepełnosprawnościami
Tak
Utrudnienia dla osób z niepełnosprawnościami
Wizyty osobiste są możliwe po wcześniejszym uzgodnieniu terminu spotkania. Spotkania odbywają się w City Office mieszczącym się na 15 piętrze budynku Spektrum Tower (Twarda 18, 00-105 Warszawa) w godzinach 10:00-16:00.
Dane rejestrowe
Forma prawna
Fundacja
KRS
0000549565
REGON
36112396400000
NIP
5272732613
Rok powstania
2015
Organizacja pożytku publicznego
Nie
Redakcja ngo.pl nie odpowiada za treść profili organizacji

Nadrzędnym celem Fundacji jest promowanie marki "Polska" poprzez komunikowanie i kreowanie pozytywnego wizerunku Polski jako miejsca do inwestowania i rozwijania biznesu, przestrzeni dla innowacji i budowania rodzimych marek, destynacji dla turystyki biznesowej, a także partnera  w międzynarodowych stosunkach gospodarczych. W oparciu o ten nadrzędny cel Fundacja realizuje następujące cele pośrednie:

  1. wspieranie ducha inicjatywy, przedsiębiorczości i kreatywności w działaniach przekładających się na silny wizerunek marki "Polska";
  2. promowanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych mających korzystny wpływ na rozwój potencjału gospodarczego państwa;
  3. podkreślanie atrakcyjności inwestycyjnej i turystycznej polskich miast i regionów warunkującej poprawę jakości życia mieszkańców;
  4. wspieranie dialogu i komunikacji jako narzędzi kreowania, utrwalania i rozszerzania zaufania do marki "Polska" w kraju i za granicą;
  5. propagowanie tożsamości narodowej poprzez patriotyzm ekonomiczny, kreowanie polskich marek, tworzenie i rozwój startupów;
  6. pogłębianie przyjaznych stosunków na arenie międzynarodowej, w tym inicjowanie nowych partnerstw oraz programów wymiany.

Reklama

Działalność gospodarcza i odpłatna

Organizacja nie prowadzi działalności gospodarczej.

Organizacja prowadzi działalność odpłatną.

Obszary działań i ich odbiorcy

Obszary działań
turystyka, krajoznawstwo
edukacja dorosłych, kształcenie ustawiczne
stypendia
lokalny rozwój ekonomiczny, rozwój lokalnej przedsiębiorczości
promocja regionu
pomoc w samozatrudnieniu
szkolenia, kursy, podnoszenie kwalifikacji
promocja Rzeczypospolitej Polskiej za granicą
partnerstwa międzynarodowe, wymiana doświadczeń
wspomaganie rozwoju techniki, wynalazczości, innowacyjności
badania naukowe

Zarząd

Agnieszka Ewa Pyrzyk, Prezes Zarządu Fundacji
Reklama
Redakcja ngo.pl nie odpowiada za treść profili organizacji
Numer konta organizacji:
Sugerowany tytuł przelewu:
Darowizna na cele statutowe
Darowiznę możesz odliczyć od podatku! Dowiedz się więcej