Jak uzyskać status OPP i jak go nie stracić Zacznij w 2024 r. zbierać 1,5 % podatku. Sprawdź jak >
Nadrzędnym celem Fundacji było promowanie marki "Polska" poprzez komunikowanie i kreowanie pozytywnego wizerunku Polski jako miejsca do inwestowania i rozwijania biznesu, przestrzeni dla innowacji i budowania rodzimych marek, destynacji dla turystyki biznesowej, a także partnera w międzynarodowych stosunkach gospodarczych. W oparciu o ten nadrzędny cel Fundacja realizowała następujące cele pośrednie:
- wspieranie ducha inicjatywy, przedsiębiorczości i kreatywności w działaniach przekładających się na silny wizerunek marki "Polska";
- promowanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych mających korzystny wpływ na rozwój potencjału gospodarczego państwa;
- podkreślanie atrakcyjności inwestycyjnej i turystycznej polskich miast i regionów warunkującej poprawę jakości życia mieszkańców;
- wspieranie dialogu i komunikacji jako narzędzi kreowania, utrwalania i rozszerzania zaufania do marki "Polska" w kraju i za granicą;
- propagowanie tożsamości narodowej poprzez patriotyzm ekonomiczny, kreowanie polskich marek, tworzenie i rozwój startupów;
- pogłębianie przyjaznych stosunków na arenie międzynarodowej, w tym inicjowanie nowych partnerstw oraz programów wymiany.
Działalność gospodarcza i odpłatna
Organizacja nie prowadzi działalności gospodarczej.
Organizacja prowadzi działalność odpłatną.