Jakie korzyści może przynieść skuteczna promocja? Poznaj poradnik EduNGO „Mocni w promocji” >
Podlaskie Stowarzyszenie Rynku Nieruchomości w likwidacji
Cele stowarzyszenia:
a) reprezentacja interesów członków stowarzyszenia wobec organów administracji rządowej i samorządowej, innych organów państwowych, organizacji społecznych i gospodarczych, krajowych i zagranicznych, b) tworzenie zasad współpracy pomiędzy członkami stowarzyszenia, c) tworzenie klimatu społecznego zaufania do czynności podejmowanych przez pośredników w obrocie nieruchomościami, zarządców nieruchomości i rzeczoznawców majątkowych, d) promocja i propagowanie korzystania z usług członków stowarzyszenia, e) tworzenie wizerunku pośrednika w obrocie nieruchomościami, zarządcy nieruchomości i rzeczoznawcy majątkowego, jako członków odrębnych grup zawodowych, f) wypracowywanie i wdrażanie standardów zawodowych, zasad etycznego postępowania oraz kontrola i egzekwowanie ich przestrzegania, g) ochrona prestiżu, dobrego imienia i interesów członków stowarzyszenia, h) dbałość o wysoki poziom usług i kwalifikacji zawodowych pośredników, i) udział w tworzeniu rynku nieruchomości, - działalność oświatowa dotycząca rynku nieruchomości, - wypracowywanie opinii środowiska we wszystkich istotnych dla niego kwestiach, j) integracja środowiska pośredników w obrocie nieruchomościami, zarządców, nieruchomości oraz rzeczoznawców majątkowych, k) edukacja członków stowarzyszenia oraz osób niebędących członkami PSRN w zakresie obowiązujących przepisów prawa i zasad prowadzenia działalności gospodarczej, l) edukacja i przygotowanie zawodowe osób starających się o uprawnienia do wykonywania zawodów pośrednika w obrocie nieruchomościami, zarządcy nieruchomości oraz rzeczoznawcy majątkowego, m) opiniodawczy udział w tworzeniu prawa związanego z rynkiem nieruchomości.