Jakie korzyści może przynieść skuteczna promocja? Poznaj poradnik EduNGO „Mocni w promocji” >
a) prowadzenie i wspieranie domów opiekuńczych, dla osób bezdomnych, samotnych matek, osób wychodzących z więzienia oraz osób starszych, niezaradnych życiowo i uzależnionych, ofiar kataklizmów i klęsk żywiołowych, b) poprawa warunków życiowych osób poszkodowanych przez los, niepełnosprawnych, bezdomnych, samotnych i ich rodzin, ofiar kataklizmów i klęsk żywiołowych, c) pomoc charytatywna uchodźcom lub przesiedleńcom w miejscu schronienia i wsparcie przy ich repatriacji, w tym organizacja i prowadzenie domów dla uchodźców, d) prowadzenie działalności edukacyjnej i adaptacyjnej, umożliwiającej osobom bezdomnym, ubogim i uchodźcom powrót do aktywności zawodowej i społecznej, e) integrowanie osób niepełnosprawnych, bezdomnych, bezrobotnych i uchodźców w społeczeństwie, f) przeciwdziałanie patologiom społecznym, g) finansowanie i dostarczanie pomocy humanitarnej oraz zapewnienie jej dostępności dla osób, dla których jest ona przeznaczona, h) wspieranie rozwoju społeczeństwa obywatelskiego oraz działalności na rzecz ochrony praw człowieka i ochrony przyrody i zwierząt.