Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Szukasz organizacji, której chcesz przekazać 1%? Znajdziesz ją w serwisie http://pozytek.ngo.pl/

Śląskie Towarzystwo Marketingowe

Śląskie Towarzystwo Marketingowe
Kontakt
E-mail
Pokaż
Telefon
32 700 03 13
Telefon
888 618 786
Adres rejestrowy
Ulica
PCK 10 lok. 1
Kod pocztowy
40-057
Miejscowość
Katowice
Województwo
ŚLĄSKIE
Powiat
Katowice
Dane rejestrowe
Forma prawna
Stowarzyszenie rejestrowe
KRS
0000244028
REGON
24035317800000
NIP
634-26-03-319
Rok powstania
2005
Organizacja pożytku publicznego
Nie
Ludzie
Liczba członków
140
Redakcja ngo.pl nie odpowiada za treść profili organizacji

Wychodząc z przekonania, że marketing w naszym regionie i kraju to:
… synonim nowoczesności, modernizacji, myślenia poza szablonami,
… niezwykle ważna, niedoceniana, warsztatowa dziedzina działalności gospodarczej,
… filozofia, pozwalająca lepiej organizować firmę, czynić ją sprawniejszą, nowocześniejszą, lepiej skomunikowaną ze światem,
… naturalny mechanizm sprzyjający czystej, choć nadal konkurencyjnej, grze rynkowej
… pole stwarzające szansę nadrobienia zaległości gospodarczych w stosunku do rozwiniętych gospodarek światowych
… także dlatego, że osobiście:
… od dawna interesujemy się marketingiem i tematami z nim związanymi - przedsiębiorczością, problematyką zarządzania,
… w jego ramach realizujemy się zawodowo, niejednokrotnie stanowi on także źródło utrzymania,
… w głębi duszy czujemy się ludźmi marketingu!
… uznaliśmy, że warto stworzyć pole towarzysko-organizacyjne, na którym można by zainteresowania pogłębiać i doskonalić.

Dając temu wyraz, postanowiliśmy powołać do życia Śląskie Towarzystwo Marketingowe.

Śląskie Towarzystwo Marketingowe jest stowarzyszeniem zawodowym, powstałym w Katowicach w 2005 r., które stawia przed sobą następujące cele:

  1. Integracja środowiska osób zajmujących się zawodowo marketingiem
  2. Samokształcenie i wymiana doświadczeń zawodowych
  3. Podnoszenie wiedzy i umiejętności marketingowych w środowiskach gospodarczych
  4. Działalność opiniotwórcza oraz popularyzacja dobrych standardów marketingowych
  5. Promocja nowych form organizacyjno-informatycznych w organizmach gospodarczych

Towarzystwo realizuje swoje cele poprzez:

  • organizację spotkań z wybitnymi specjalistami w zakresie marketingu i przedsiębiorczości
  • organizację szkoleń, kursów, konferencji
  • prowadzenie działalności wydawniczej w formie drukowanej lub elektronicznej
  • organizację konkursów dla działów marketingu oraz indywidualnych marketerów
  • przygotowanie i upowszechnianie raportów tematycznych
  • prowadzenie doradztwa i realizację audytów marketingowych
  • popularyzację tematyki marketingowej w mediach
  • współpracę ze szkołami różnych szczebli, firmami szkoleniowymi oraz organizacjami gospodarczymi.

Reklama

Obszary działań i ich odbiorcy

Obszary działań
wsparcie specjalistyczne
pomoc w samozatrudnieniu
pośrednictwo pracy
doradztwo zawodowe
szkolenia, kursy, podnoszenie kwalifikacji
działalność na rzecz integracji europejskiej
Reklama
Redakcja ngo.pl nie odpowiada za treść profili organizacji
Numer konta organizacji:
Sugerowany tytuł przelewu:
Darowizna na cele statutowe
Darowiznę możesz odliczyć od podatku! Dowiedz się więcej