Jakie korzyści może przynieść skuteczna promocja? Poznaj poradnik EduNGO „Mocni w promocji” >
Misja:
Pomoc osobom i rodzinom znajdującym się w trudnej sytuacji życiowej a w szczególności rodzinom dotkniętym problemem bezrobocia niepełnosprawności, niezaradności życiowej, wielodzietności oraz samotnym matkom.
Szczególną uwagę skupiamy na dzieciach i młodzieży.
Prowadzone działania:
21.06. 2002 - rejestracja
26.08.2002 - otwarcie sklepu z odzieżą używaną, zarobione pieniądze - wydajemy na utrzymanie świetlicy środowiskowej z ok. 25 dzieci - wyżywienie, odrabianie lekcji, darmowe wycieczki, w razie potrzeby darmowa odzież, warsztaty z psychologiem dla dzieci i rodziców. wycieczki integracyjne. Współpraca z Bankiem Żywności, pozyskiwanie i wydawanie paczek żywnościowych, środowisko ubogie, o najniższych dochodach. W 2002 roku było 20 rodzin dzisiaj 660. Od 2003 roku realizujemy program PEAD dla tych rodzin.
Pozyskujemy od darczyńców odzież, sprzęt gospodarstwa domowego i nie odpłatnie przekazujemy dalej potrzebującym.