Jakie korzyści może przynieść skuteczna promocja? Poznaj poradnik EduNGO „Mocni w promocji” >
Misja
Promowanie przedsiębiorczości wśród kobiet, popieranie i wspomaganie kobiet właścicielek firm. Kreowanie pozytywnych wzorców kobiety menedżerki; edukacja ekonomiczna; inicjowanie badań nad kobietami; rozwijanie międzynarodowych kontaktów kobiet.
Prowadzone działania
Głóownie działania ukierunkowane na członkinie MFK, a następnie na kobiety prowadzšce własne firmy lub zarzšdzajšce (na stanowiskach kierowniczych).
- Comiesięczne spotkania edukacyjne z zakresu ekonomii, zarządzania, marketingu, prawa, psychologii i socjologii.
- Współorganizowanie krajowych i międzynarodowych konferencji (np. maj 2003 Międzynar. Konferencja "Kobiety i zarzšdzanie w dobie globalizacji i integracji" - 120 uczestniczek).
- Współwydawanie czasopisma "Kobieta i Biznes" w polsko - angielskiej wersji językowej.
- Organizowanie szkoleń dla członkiń oraz instytucji.
- Współpraca międzynarodowa w ramach networku ECEBWA.
- Polska edycja konkursu "Kobiety Europy" - cel: wyłonienie polskiej kandydatki na szczebel europejski.