Jakie korzyści może przynieść skuteczna promocja? Poznaj poradnik EduNGO „Mocni w promocji” >
Cele działań:
1) wspieranie osób w obszarze życia małżeńskiego, rodzinnego i osobistego zgodnie z zasadami nauki kościoła katolickiego; 2) pozytywne oddziaływanie na małżeństwo, rodzinę i poszczególnych jej członków, by rodzina samodzielnie funkcjonowała, poprzez: a) propagowanie kultu religijnego św. Gianny Beretta Molla, b) podnoszenie i pogłębianie jakości życia małżeńskiego i rodzinnego, c) troskę o zachowanie życia ludzkiego od poczęcia do naturalnej śmierci oraz o właściwe warunki jego rozwoju, d) pomoc rodzinom i osobom w trudnej sytuacji życiowej oraz wyrównywanie szans tych rodzin i osób, e) udział w życiu publicznym w oparciu o katolicką naukę społeczną, f) edukację wspierająca rozwój duchowy i intelektualny, g) wychowanie zgodne z polską tradycją religijną i narodową, h) propagowanie kultury chrześcijańskiej.