Spis organizacji - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Webinar: ABC obowiązków organizacji pozarządowych Zdobądź praktyczną wiedzę. Dowiedz się, jak uniknąć błędów. Zapisz się >

Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.
Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.
Fundacja Media Klaster
Kontakt
E-mail
Pokaż
Telefon
42 639 56 01
Telefon
42 636 04 87
Adres rejestrowy
Ulica
Łąkowa 29
Kod pocztowy
90-554
Miejscowość
Łódź
Województwo
łódzkie
Powiat
Łódź
Gmina
Łódź
Dane rejestrowe
Forma prawna
Fundacja
KRS
0000287861
REGON
10040442100000
NIP
7272710297
Rok powstania
2007
Organizacja pożytku publicznego
Nie
Redakcja ngo.pl nie odpowiada za treść profili organizacji

Prowadzone działania
Media Klaster tworzy warunki sprzyjające rozwojowi branży medialnej w Łodzi poprzez pomoc firmom i przedsiębiorcom w realizacji projektów medialnych szczególnie z obszaru filmu, telewizji i nowych mediów. Projekt ten jest inicjatywą PWSFTViT we współpracy z lokalną gospodarką, władzami, instytucjami oraz zapleczem regionalnych ośrodków kulturalnych, biznesowych i badawczo - rozwojowych.
Media Klaster korzysta z ponad 60-letniej tradycji Łodzi Filmowej oraz wysokiego potencjału ludzkiego, naukowego, kulturalnego i gospodarczego związanego z lokalnym rynkiem medialnym. Wpisuje się w "Strategię Województwa Łódzkiego", miejski program pn. "Klaster łódzki jako sieć współpracy w zakresie innowacji w regionie", a także miejski program pn. "Strategia rozwou klastra w Łodzi na lata 2007 - 2015" przyjęty Uchwałą Rady Miejskiej w Łodzi, w dniu 11 kwietnia 2007 r. Celem programu jest podejmowanie działań zmierzających do utworzenia w Łodzi 25 tys. nowych miejsc pracy do 2010 r. oraz 40 tys. do końca 2015 r. Jednym z trzech filarów tej strategii jest poprawa atrakcyjności miasta, w szczególności poprzez koncentrowanie działań promocyjnych na unikalnych walorach Łodzi (m.in. wielokulturowości miasta i jego filmowych tradycjach).
Głównymi celami Media Klastra są:

  • zwiększenie efektywności i konkurencyjności regionalnego przemysłu medialnego
  • tworzenie platform wymiany pomysłów i idei oraz wspieranie przedsięwzięć biznesowych- inkubacja i rozwój innowacyjnych przedsięwzięć medialnych
  • budowanie powiązań z inwestorami medialnymi o zasięgu ponadregionalnym i międzynarodowym
  • pomoc w pozyskiwaniu środków z Unii Europejskiej
  • kształcenie nowych kadr i tworzenie atrakcyjnych miejsc pracy w obszarze branży medialnej
  • rozwój nowoczesnej infrastruktury i zaplecza do realizacji najbardziej zaawansowanych produkcji filmowych, telewizyjnych i multimedialnych
    kreowanie wizerunku Łodzi jako miasta przyjaznego inwestycjom medialnym

Reklama

Obszary działań i ich odbiorcy

Odbiorcy działań
Reklama
Redakcja ngo.pl nie odpowiada za treść profili organizacji
Numer konta organizacji:
Sugerowany tytuł przelewu:
Darowizna na cele statutowe
Darowiznę możesz odliczyć od podatku! Dowiedz się więcej