Jakie korzyści może przynieść skuteczna promocja? Poznaj poradnik EduNGO „Mocni w promocji” >
Biskupieckie Stowarzyszenie Partnerstwa Miast
Podstawowym celem stowarzyszenia jest uzupełnianie kontaktów oficjalnych o współpracę pomiędzy mieszkańcami miast partnerskich. 1. Rozwijanie różnorodnych płaszczyzn współpracy służących budowie dobrosąsiedzkich więzi pomiędzy społecznościami miast partnerskich. 2. Inicjowanie i wspieranie kontaktów między rodzinami miast partnerskich. 3. Wymiana przedstawicieli różnych grup społecznych i zawodowych. 4. Promowanie walorów turystycznych, kulturowych oraz osiągnięć społeczno-gospodarczych Polski i regionu. 5. Nawiązywanie kontaktów z podobnymi organizacjami w Polsce i za granicą. 6. Prowadzenie działalności informacyjnej i wydawniczej, nauki języków, organizowanie, inicjowanie i popieranie przedsięwzięć popularyzatorskich, kulturalnych, naukowych, sportowych i oświatowych.