Spis organizacji - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Od 20 lat portal ngo.pl bezpłatnie pomaga organizacjom pozarządowym. Pomóż nam pomagać dalej. Wspieraj NGO w PL

Fundacja Firmy Rodzinne
Kontakt
E-mail
Pokaż
E-mail
Pokaż
Telefon
61 225 06 41
Telefon
500 297 097
Adres rejestrowy
Możliwość wizyt osobistych
Tak
Ulica
Ćmachowo 102
Kod pocztowy
64-510
Miejscowość
Wronki
Województwo
wielkopolskie
Powiat
szamotulski
Gmina
Wronki
Dostępność dla osób z niepełnosprawnościami
Nie
Utrudnienia dla osób z niepełnosprawnościami
biuro działa w Poznaniu przy ulicy Bukowskiej 12 na MTP
Adres kontaktowy
Możliwość wizyt osobistych
Tak
Ulica
Bukowska 12 lok. 124
Kod pocztowy
60-810
Miejscowość
Poznań
Województwo
wielkopolskie
Powiat
Poznań
Gmina
Poznań
Adres biura
Możliwość wizyt osobistych
Tak
Dni i godziny pracy
w godz. 8:00 - 16:30 (targi MTP World Trade Center)
Ulica
Bukowska 12 lok. 124
Kod pocztowy
60-810
Miejscowość
Poznań
Województwo
wielkopolskie
Powiat
Poznań
Gmina
Poznań
Dostępność dla osób z niepełnosprawnościami
Tak
Utrudnienia dla osób z niepełnosprawnościami
jest winda
Dane rejestrowe
Forma prawna
Fundacja
KRS
0000400985
REGON
30196213400000
NIP
7792401591
Rok powstania
2011
Organizacja pożytku publicznego
Nie
Ludzie
Liczba członków
6
Redakcja ngo.pl nie odpowiada za treść profili organizacji
Zdjęcie

zespółFFR

Zdjęcie
Miniatura zdjęcie 1
Miniatura zdjęcie 2

Fundacja Firmy Rodzinne Poznań Bukowska 12

wejście przy Targach MTP brama nr 5・ul. Bukowska 12 lok 124, Poznań

Fundacja Firmy Rodzinne (FFR) powstała w 2011 roku. Stawia sobie za cel, aby poprzez integrację, wspieranie oraz promowanie działań, zadbać o wspólny interes rodzin biznesowych. Dzięki działaniom Fundacji zyskuje się możliwość skorzystania z pomocy, wiedzy oraz doświadczeń innych firm rodzinnych. Budujemy kapitał społeczny polskiej przedsiębiorczości rodzinnej.

Działania:

Działania społeczne w Polsce od listopada 2011:
Strona www.ffr.pl
Zastrzeżony znak Firma Rodzinna - ponad 700 oznaczonych firm rodzinnych
Dziesiątki zorganizowanych w firmach rodzinnych spotkań
Uczestniczenie w 36 galach organizowanych przez Newsweek Firma Rodzinna Roku w całej Polsce
Biuletyn rozsyłany do bazy 18.000 adresów co kwartał, a około 3.000 szt. wysyłamy w formie papierowej
Wydanie książki pt. "Mała Księga Biznesu Rodzinnego" wraz z bankiem Gutmann Private Bankers w nakładzie 2500 szt.
Opracowanie raportów z badania opinii publicznej na temat firm rodzinnych w Polsce

Warsztaty w całej Polsce : Kompetencje przyszłości w firmach rodzinnych
https://ffr.pl/wp-content/uploads/2017/01/Raport-z-badania-kluczowe-składniki-sukcesu.pdf

Działanie międzynarodowe Projekt Early Warning Europe
EARLY WARNING EUROPE
Celem projektu Early Warning (EW) jest wspieranie przedsiębiorczości oraz rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w całej Europie. Najważniejszym zadaniem EW jest stworzenie systemu, który będzie pomagał firmom z wszystkich sektorów w stawianiu czoła wyzwaniom, zarządzaniu kryzysem oraz wykorzystaniu drugiej szansy w razie niepowodzenia.
W ramach projektu, właściciele firm będą mogli uzyskać dyskretną pomoc oraz konsultacje z innymi, doświadczonymi przedsiębiorcami - mentorami oraz specjalistami w różnych dziedzinach. Ich zaangażowanie oraz wiedza mogą pomóc w znalezieniu rozwiązań dla firm w trudnościach, a tym samym zapobiec ich negatywnym skutkom jak bankructwo czy konieczność zwalniania pracowników.
Wczesna reakcja na pojawiające się trudności oraz przyjęci życzliwej pomocy może naprowadzić przedsiębiorstwo na dobry tor. Każda trudność lub porażka może oznaczać szansę na rozpoczęcie nowego, prężnie rozwijającego się przedsięwzięcia.
Jak to działa?
Przedsiębiorca w kłopocie
Do projektu Early Warning może zgłosić się każdy przedsiębiorca, którego firma znalazła się w kłopotach lub który zaczyna dostrzegać pierwsze potencjalne trudności. Projekt realizują wspólnie Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) oraz Fundacja Firmy Rodzinne (FFR).
Do projektu przedsiębiorcy mogą się zgłosić bezpośrednio kontaktując się z konsultantem EW lub poprzez formularz dostępny na stronie PARP www.parp.gov.pl/ewe
Kontakt z konsultantem
Konsultant pełni rolę lekarza pierwszego kontaktu, diagnozując przyczynę problemu. Przeprowadza z przedsiębiorcą pogłębiony wywiad na temat sytuacji w firmie. Wspólnie spoglądają na firmę z szerszej perspektywy i identyfikują obszary zagrożenia. Konsultant może udzielić bezpośredniej porady lub pokierować przedsiębiorcę do wykwalifikowanych w odpowiednich dziedzinach osób.
Efektem pracy z Konsultantem może być:
zdiagnozowanie i rozwiązanie problemu,
opracowanie wskazówek i skierowanie przedsiębiorcy do doradcy
restrukturyzacyjnego opracowanie diagnozy i skierowanie przedsiębiorcy do dalszej pracy z mentorem lub innym specjalistą
Rola mentora
Fundacja Firmy Rodzinne zaprosiła do projektu doświadczonych przedsiębiorców, którzy mają w sobie gotowość dzielenia się swoim doświadczeniem i wiedzą pro publico bono, większość z nich sama w przeszłości przeżywała trudności prowadząc własne firmy. Mentor będzie dla przedsiębiorcy towarzyszem zarówno w kłopotach jak i w przezwyciężaniu kryzysu oraz w wypracowywaniu potrzebnych zmian, będzie motywował przedsiębiorcę do działania i towarzyszył mu w tym procesie. Dla mentorów przewidziane są warsztaty, dzięki którym będą doskonalili umiejętności skutecznego pomagania innym.
Korzyści dla przedsiębiorcy
Bezinteresowne wsparcie doświadczonych przedsiębiorców
Konsultacje z psychologiem, finansistą, prawnikiem oraz wieloma innymi zaangażowanymi specjalistami chcącymi dzielić się swoją wiedzą
Dyskretna relacja z konsultantem i mentorem, który przeprowadza przez proces zmian
Zdiagnozowanie sytuacji w firmie i wspólne wypracowanie nowego planu dla przedsiębiorstwa
Nowy impuls do działania

Biuletyn podsumowuje działania oraz przekazuje informacje o tym co się dzieje w tematyce biznesu rodzinnego. Przekazujemy w nim informacje na temat organizowanych spotkań i relacji z poprzednich. Przesyłamy biuletyn do około 16.000 firm rodzinnych które są w naszej bazie. Każdy może otrzymywać te informacje.

Spotkania tematyczne i mentoringowe są inicjowane przez przedsiębiorców rodzinnych. W trakcie spotkań dzielimy się swoim doświadczeniem i wiedzą na tematy które nas bezpośrednio dotyczą. Spotkania mentoringowe są przeznaczone wyłącznie dla uczestników z firm rodzinnych i nie są miejscem do sprzedaży produktów oraz usług. Najistotniejsza jest atmosfera otwartości na spotkaniu przy zaufaniu poufności w kręgu uczestników.

Marka Drzewko Firma Rodzinna jest istotna, utworzyliśmy ją po to, aby się odnaleźć w środowisku biznesowym i osobistym. Spotkać z ludźmi, którzy są przedsiębiorcami, którzy pracują razem ze swoją rodziną. A to nie jest takie łatwe jak się zdaje. Promujemy markę "Firma Rodzinna" - drzewko oraz firmy nim oznaczone na www.ffr.pl zapraszamy:)

About

Why is it worth using the “Family Business Tree” logo?

It was a good year for the“Family Business Tree” logo. We welcomed almost two hundred new companies to the group of companies that are proud to be family businesses. At the beginning of the year when we started the “Competencies of the future in family businesses”study we analysed a database including 500 companies. Now, this number is closer to 700.

It seems that we have managed now to cross the threshold for the visibility of the Tree logo.  This threshold is 29% of the society. In the study described in the report entitled “Poles about family businesses IV”almost 1 in 3 Poles said that they had seen the Tree logo. Currently, it is probably the most recognised trademark that identifies family businesses and their products.  Thanks to this logo we can identify one another and the customers can find us and our products. This translates into specific benefits that include not only being part of the group that associates excellent companies (although this is not to be underestimated) but also answers the needs of the customers with certain preferences.

Poles recommend products from family businesses

Practically everyone in Poland recommends products and services that they are happy with. This should come as no surprise but it is worth remembering that almost half of the people from this group pay attention to the family character of the company and this is an added valued when it comes to making a recommendation. What is interesting – it is more often men than women who pay attention to this information.

The family character of the business seems to hold more significance for people from smaller towns than people from large cities or those who live in the countryside. It may also be somewhat surprising that the customers who are most likely to recommend family business products are young Poles – aged 24 and younger.

Family business products are preferred

When faced with a choice of two similar products Poles are more likely to pick the one that comes from a family business. Even if they were to pay more – this is what more than 1/3 of the respondents declare (37%), and 1 in 10 Poles are willing to pay 10% more for such products than that “non-family product”.

Everyone who works in manufacturing where money is made primarily on the size of sale knows that 10 percent increase of the margin (and in this case, we can make such an assumption) is a great positive difference.

The owner personally looks after the quality

Poles believe that in family businesses it is the owner who supervises the quality of the product. And they are right since that is really the case. Always or almost always. Everyone who knows an entrepreneur – an owner of a production business that began as a small garage business which was a result of passion knows that the quality of the products can be taken for granted.  Such entrepreneur will not allow for a poor quality product to be made.

Moreover, such entrepreneur knows that every batch of products that go the market has his or her name on it – the whole family’s name is at stake. Who in their right mind (and entrepreneurs are certainly reasonable people) would risk producing a poor product?

Let them find you

The only thing left to do it to let the customers find you. Or discover you. Simple? Sure, but not that easy. The success of companies that decided to communicate (not always intentionally) their family character should be encouraging enough.

Who has not heard about the ice-cream brand “Lody of pokoleń” [Ice-cream known for generations] or “Lody jak dawaniej” [Ice-cream as in the olden days] made by the two brothers? Grycan and Koral family businesses are but two examples. In the report entitled “Poles about family businesses IV” we prepared a ranking of the top 15 most recognisablefamily brands. The ranking is on page 23 and it a ready to use catalogue of cases to study and draw conclusions from. By observing the family communication leaders one can draw conclusions and we encourage you to do so.

But first and foremost we invite you to join our community of Businesses with the Tree logo.

All you need to do it to fill in an online form that can be found here:

https://ffr.pl/pl/dolacz/

Reklama

Działalność gospodarcza i odpłatna

Organizacja prowadzi działalność gospodarczą / jest wpisana do rejestru przedsiębiorców.

Organizacja prowadzi działalność odpłatną.

Obszary działań i ich odbiorcy

Obszary działań
edukacja dorosłych, kształcenie ustawiczne
promocja zdrowia, edukacja zdrowotna
lokalny rozwój ekonomiczny, rozwój lokalnej przedsiębiorczości
promocja regionu
edukacja ekologiczna
zrównoważony rozwój
prawa człowieka, swobody obywatelskie, demokracja
wspieranie ekonomii społecznej
szkolenia, kursy, podnoszenie kwalifikacji
działalność na rzecz integracji europejskiej
promocja Rzeczypospolitej Polskiej za granicą
partnerstwa międzynarodowe, wymiana doświadczeń

Zarząd

Katarzyna Gierczak-Grupińska, Prezes Zarządu / Rada Fundatorów
Eleni Tzoka Stecka, Rada Fundatorów
Grzegorz Grupiński, Rada Fundatorów
Reklama

Przynależność do związków, porozumień, sieci

Ogólnopolska sieć mentorów EWE 120 osób wolontariat

Redakcja ngo.pl nie odpowiada za treść profili organizacji
Numer konta organizacji:
Sugerowany tytuł przelewu:
Darowizna na cele statutowe
Darowiznę możesz odliczyć od podatku! Dowiedz się więcej