Jakie korzyści może przynieść skuteczna promocja? Poznaj poradnik EduNGO „Mocni w promocji” >
Cele:
a) upowszechnianie zagadnień farmacji klinicznej na poziomie krajowym,
b) wspomaganie działań prowadzących do rozwoju dziedziny farmacji klinicznej w Polsce,
c) promocja farmacji klinicznej w szkoleniu przed i podyplomowym farmaceutów,
d) działania na rzecz zwiększenia skuteczności, bezpieczeństwa oraz racjonalizacji terapii, a także ekonomizacji leczenia,
e) ułatwienie członkom Towarzystwa rozwoju i realizacji zadań wynikających z założeń farmacji klinicznej i świadczenia usług farmacji klinicznej,
f) rozwijanie współpracy interdyscyplinarnej mającej na celu optymalizację leczenia,
g) aktywność naukowa wyrażająca się:
− badaniami naukowymi prowadzonymi przez członków Towarzystwa
− współpracą z innymi naukowymi towarzystwami krajowymi i zagranicznymi o profilu związanym z farmacją kliniczną i medycyną
− wydawaniem czasopism, monografii i wydawnictw związanych z zagadnieniami farmacji klinicznej
− tworzeniem funduszu stypendialnego dla młodych pracowników naukowych z dziedziny farmacji klinicznej i studentów farmacji zainteresowanych tą dziedziną,
h) współpraca z przemysłem farmaceutycznym,
i) reprezentowanie zbiorowych interesów członków Towarzystwa wobec organów władzy publicznej,
j) współpraca z innymi organizacjami rządowymi, społecznymi i zawodowymi.