Masz kłopot z przygotowaniem sprawozdania finansowego? Tu znajdziesz instrukcję i przykład. Zobacz >
Festiwal ElektroMobilności jest kampanią społeczną promująca e-mobilność w polskich miastach, dzielnicach, gminach, powiatach do ok. 100 tys. osób. Kampania jest niezbędna jeżeli chcemy aby 1 mln samochodów elektrycznych jeździł po polskich drogach do 2025r. Będzie to możliwe tylko wtedy, jeżeli ok. 1 mln kierowców przez co najmniej godzinę usiądzie za kierownicą i samodzielnie poprowadzi samochód elektryczny.
Aby te założenia stały się możliwe, organizujemy lokalne, objazdowe Festiwale ElektroMobilności. Dzięki temu udostępnimy zainteresowanym gminom samochody elektryczne, gdzie w trakcie trwania festiwalu ich mieszkańcy będą mogli zapoznać się z technologią, budową i możliwościami użytkowymi takich pojazdów.
Projekt Festiwalu EletroMobilności jest projektem długofalowym. Planowany jest jako zespól działań promocyjnych i edukacyjnych mających na celu promocje szeroko pojętej elektromobilności, w szczególności zmianę postaw społecznych nakierowanych na "przesiadkę" na samochody elektryczne.
W założenia kampanii wprowadzono działania mające na celu promocję e-mobilności, poprzez prezentacje samochodów elektrycznych, budowę punktów ładowania czy prezentacje możliwości zastosowania carsharingu zamkniętego (dedykowanego dla organizacji, grupy zamieszkującej dany obszar itp.) dla konkretnej JST i wpisującego się w wybrane aspekty tak mocno podkreślanego zarządzania Smart City jako działań przyszłościowych.